torsdag 31 maj 2012

Att dyka från klippor

Igår våndades jag fram och tillbaka huruvida jag skulle göra ännu en operation eller inte. Jag har bestämt mig för att göra det. Det är för och nackdelar med båda alternativen och det känns inte bra på något sätt detta.... Det känns som att jag måste fatta ett beslut som jag faktiskt inte har en aning om hur det kommer slå. Jag tycker det är som en fifty-fifty-fråga i ett spel. De som spelat exempelvis TP  mot mig vet att jag ALLTID svarar fel på de frågorna. Ungefär liknande känslor har jag inför denna operation. Gör jag rätt? Tar jag en risk som är onödig? Borde jag hålla mig kall och vänta, det kanske läker? Jag kan omöjligt få några svar på dessa frågor och det är som att hoppa rätt ut  i ett okänt stup. Kommer det finnas madrasser där nere som tar emot mig, eller kommer det vara hårda klippor?
Jag blundar och hoppar, får se om en vecka hur jag landar...

Ed Harcourt – Reverse Dreams

1 kommentar: