torsdag 14 juni 2012

Känslor

Jag känner mig öm i kroppen
Jag känner mig öm i själen
Jag känner mig ledsen
Jag känner sorg
Jag känner mig stolt
Jag känner mig glad
Jag känner mig hedrad över mina vänner
Jag känner frustration
Jag känner tacksamhet
Jag känner förtvivlan
Jag känner framtidsoro
Jag känner framtidstro
Jag känner mig trampad på
Jag känner mig engagerad
Jag känner mig positiv
Jag känner mig negativ
Jag känner mig fryssen
Jag känner mig febrig
Jag känner mig full i fasiken
Jag känner mig trött
Jag känner mig tyngd
Jag känner mig fokuserad
Jag känner att jag vill att allt ska bli bra
Jag känner olust
Jag känner mig instängd
Jag känner mig ofri
Jag känner mig avslappnad
Jag känner mig ostressad
Jag känner mig hjälplös
Jag känner mig handlingskraftig
Jag känner mig nedtryckt
Jag känner mig förbannad

Jag känner så många känslor som saknar ord.
Nu ska jag ta mig en tupplur för nu känner jag mig dåsig.

-Over And Out -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar