lördag 9 juni 2012

sitter i min sjuhussang och ar nyopererad. lasplattan har fuckat upp sa det gar inte att skriva de svenska bokstaverna vi har, inte heller fragetecken, sa jag fattar mig kort denna gang...
Operationen har gatt bra, jag sovdes och vaknade och det kandes att det var stor skillnad fran forra gangen. Pa dagen har jag fatt ganska mycket morfin sa jag har mest sovit, vilket jag nog behovt. Eftersom det ar helg gar allt pa lite sparlaga har sa jag har varken traffat nagon lakare eller sjukgymnnast. Men jag tror jag kommer fa traffa sjukgymnast i morgon.
Tack alla fina vanner som hort av sig, jag vill bara krama om varenda en av er!
Tack A. for att du alltid finns dar!!!! Alskar dig!


1 kommentar:

  1. skönt att det har gått bra gumman! vila nu och ta hand om dig så gott det går!

    SvaraRadera