torsdag 2 augusti 2012

Från bastu till skärgård

Nu har vi haft full gas på rustningsfronten ett tag. Idag blev vi dock klara för ett tag. Från bastukänsla till skärgårdskänsla i hallen, alltså från furu till vitmålad furu.
Vi är riktigt nöjda, jag ska njuta varje gång jag kommer in genom dörren!

förberedelse- fortfarande bastukänsla


Nu kör vi!

Ziggy Stardust på besök
Efter the hard work blev det så här fint:





Vi har även lyckats trolla bort ett rum med mintgröna tapeter och orange golv....Men hur det rummet såg ut låter jag er skapa era inre bilder kring... hur det än ser ut där inne i era huvuden så tror jag verkligheten överträffade era bilder... Och lägg också till att jag legat sjukskriven i detta rum med mintgröna väggar och orange golv,  sedan i mars. Lättnaden i mitt hjärta var stor när vi var färdiga!




- Over And Out -

2 kommentarer:

  1. Ursnyggt vad duktiga ni är.

    SvaraRadera
  2. Mä, det här har jag helt missat!
    Vitt is sa shit (nästan ett rim ;-))
    Det blev väldigt väldigt fint!
    Kram på er!

    SvaraRadera