söndag 9 juni 2013

En spännande framtid sträcker sig framför oss, jag tror det kallas livet!

Jag ser en spännande framtid genom nyckelhålet till min och A:s Port. Vi kommer snart öppna porten till en ny period i vårt liv och jag ser fram emot den första friska fläkten som kommer när man öppnar och vädrar ur gammal använd luft. Luften som varit här inne har varit livsviktig för oss, den har gjort att vi överlevt och även gjort att vi känner oss trygga. Men nu är det dags att se det vackra landskapet som finns utanför vår robusta borg. Det är dags att få lite nya intryck och nytt syre i vårt liv. Jag vet att första steget kan kännas skrämmande, när man inte vet om underlaget kommer vara mjukt eller taggigt under de barfotade fötterna. Men jag vet att det kommer att gå bra och att vi kommer att stärkas tillsammans av lite nya äventyr! Jag har längtat efter något som det här och jag är så glad för din skull!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar